Пошук
Мандич О.В.Практичне використання життєвого циклу в умовах функціонування об’єктових ринків
АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто основні чинники формування етапів життєвого циклу розвитку ринків та їх основні характеристики. Проаналізовано особливості формування цих етапів для умов виробничо-господарської діяльності основних учасників аграрного ринку – сільськогосподарських товаровиробників – на основних об’єктових ринках – ринках м’яса та молока. Визначено основні негативні фактори, що впливають на ефективність обраних стратегічних зон, а також запропоновано перспективні напрями в діяльності сільськогосподарських підприємств, що дадуть змогу нівелювати наявні результати на перспективу.
Ключові слова: конкурентоспроможність, стратегія, життєвий цикл, розвиток, ефективність, підприємство.
АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены основные факторы формирования этапов жизненного цикла развития рынков и их основные характеристики. Проанализированы особенности формирования данных этапов для условий производственно-хозяйственной деятельности основных участников аграрного рынка – сельскохозяйственных товаропроизводителей – на основных объектовых рынках – рынках мяса и молока. Определены основные негативные факторы, влияющие на эффективность выбранных стратегических зон, а также предложены перспективные направления в деятельности сельскохозяйственных предприятий, которые позволят нивелировать существующие результаты на перспективу.
Ключевые слова: конкурентоспособность, стратегия, жизненный цикл, развитие, эффективность, предприятие.
ANNOTATION
In the article the main factors in the formation stage of the life cycle of the markets and their main characteristics. The features of formation of these stages for the conditions of production and economic activities of major agricultural market participants – agricultural producers – in major markets Object – markets of meat and milk. The main negative factors affecting the effectiveness of selected strategic areas and suggested promising directions in the activity of agricultural enterprises that will reverse the current results in the future.
Key words: competitiveness, strategy, life cycle, development, efficiency, enterprise.