Пошук
Макаренко Н.О.Інформаційно-комунікаційне забезпечення управління маркетинговою діяльністю лісових підприємств
АНОТАЦІЯ
У статті досліджено перспективні напрями управління маркетинговою діяльністю підприємств лісової галузі на основі інформаційно-комунікаційного забезпечення. Узагальнено результати упровадження маркетингово-орієнтованої організаційної структури лісовими підприємствами. Запропоновано побудову системи управління маркетингом лісових підприємств в Інтернеті для реалізації максимального обсягу переваг на ринку та для найбільш повного задоволення потреб і бажань споживачів.
Ключові слова: управління, маркетингова діяльність, маркетингова інформація, маркетингові комунікації, підприємство, лісова галузь.
АННОТАЦИЯ
В статье исследованы перспективные направления управления маркетинговой деятельностью предприятий лесной отрасли на основе информационно-коммуникационного обеспечения. Обобщены результаты внедрения маркетингово-ориентированной организационной структуры лесными предприятиями. Предложено построение системы управления маркетингом лесных предприятий в Интернете для реализации максимального объема преимуществ на рынке и для наиболее полного удовлетворения потребностей и желаний потребителей.
Ключевые слова: управление, маркетинговая деятельность, маркетинговая информация, маркетинговые коммуникации, предприятие, лесная отрасль.
ANNOTATION
In the article the promising areas of management of marketing activity of enterprises of forest industry based on information and communication security. The results of the introduction of marketing organizational structure of forest enterprises. A building management system of forest companies marketing on the Internet for the implementation of the maximum amount of benefits to the market and to best meet the needs and desires of consumers.
Key words: management, marketing activity, marketing information, marketing communications, enterprise, forest industry.