Пошук
Кравець В.І., Климчук А.М.Особливості стратегічного управління комунікаціями організації у соціальних мережах
АНОТАЦІЯ
У статті з’ясовано сутність стратегії інтернет-маркетингу в соціальних мережах. Визначено перспективні напрями маркетингової діяльності підприємства у соціальних мережах та окреслено способи реалізації комунікаційних заходів у мережевих спільнотах. Виділено особливості здійснення комунікаційних заходів у мережевих спільнотах. Доведено, що здійснення ефективного інтернет-маркетингу в соціальних мережах є важливим фактором успішного просування підприємства, бренду чи товару на ринку, спрямованим на розширення цільової аудиторії, розроблення, покращення та захист репутації підприємства через формування лояльності споживачів до підприємства.
Ключові слова: маркетингова стратегія, соціальні мережі, інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, SMM-стратегія.
АННОТАЦИЯ
В статье выяснена сущность стратегии интернет-маркетинга в социальных сетях. Определены перспективные направления маркетинговой деятельности предприятия в социальных сетях и очерчены способы реализации коммуникационных мероприятий в сетевых сообществах. Выделены особенности осуществления коммуникационных мероприятий в социальных сетях. Доказано, что осуществление эффективного интернет-маркетинга в социальных сетях является важным фактором успешного продвижения предприятия, бренда или товара на рынке, направленным на расширение целевой аудитории, развитие, улучшение и защиту репутации предприятия через формирование лояльности потребителей к предприятию.
Ключевые слова: маркетинговая стратегия, социальные сети, интернет-маркетинг, цифровой маркетинг, SMM-стратегия.
ANNOTATION
The aim of this article is determination of basic directions of strategy of internet-marketing activity in social networks. The new possibilities of realization of marketing strategy in network associations is identified. In the article internet-marketing essence is found out in social networks, basic directions of marketing activity are certain in social networks. The features of realization of communication events are outlined in network associations. Realization of the effective internet-marketing in social networks is the important factor of successful advancement of enterprise or commodity at the market it is sent to expansion of target audience, development, improvement and defence of reputation of enterprise through forming of loyalty of consumers to the enterprise.
Key words: marketing strategy, social media, online marketing, digital marketing, SMM-strategy.