Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Коваленко Л.Г.Мотивація персоналу підприємств готельно-ресторанного господарства

АНОТАЦІЯ
У статті робиться акцент на тому, що людина є одним із головних інструментів ефективного ведення бізнесу. Аналіз кадрової ситуації як у готельному, так і в ресторанному господарстві показав, що підприємства працюють в умовах дефіциту кваліфікованої робочої сили. Обґрунтовано, що вивчення внутрішніх механізмів мотивації персоналу на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу виступає основою під час вироблення ефективної політики щодо трудових відносин, створення режиму найбільшого сприяння для тих, хто дійсно прагне до продуктивної праці. Виявлено резерви мотивації як фахівців вищої ланки – шеф-кухарів, адміністраторів, так і середньої – барменів, офіціантів та нижчої – прибиральниць, посудомийок, вантажників тощо.

Ключові слова: праця, персонал, мотивація, результат, управління, потреби.

АННОТАЦИЯ
В статье делается акцент на том, что человек является одним из главных инструментов эффективного ведения бизнеса. Анализ кадровой ситуации как в гостиничном, так и в ресторанном хозяйстве показал, что предприятия работают в условиях дефицита квалифицированной рабочей силы. Обосновано, что изучение внутренних механизмов мотивации персонала на предприятиях гостинично-ресторанного бизнеса выступает основой при выработке эффективной политики трудовых отношений, создание режима наибольшего благоприятствования для тех, кто действительно стремится к производительному труду. Выявлены резервы мотивации как специалистов высшего звена – шеф-поваров, администраторов, так и среднего – барменов, официантов и низшего – уборщиц, посудомоек, грузчиков и др.

Ключевые слова: труд, персонал, мотивация, результат, управление, потребности.

ANNOTATION
The article focuses on the fact that a person is one of the main instruments for efficient business. Analysis of HR situation both in the hotel and in the restaurant business shows that enterprises are in a shortage of skilled labor. Proved that the study of the mechanisms of internal motivation at the enterprises of hotel and restaurant business serves the basis for the formulation of effective policies on employment, creation of a "most favored" for those who are really committed to productive work. Discovered reserves motivation as senior professionals – chefs, managers and middle – bartenders, waiters and lower – cleaners, posudomyyok, movers.

Keywords: work, staff, motivation, result, management, needs.

Завантажити статтю (pdf)