Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Бєлікова М.В., Безхлібна А.П.Менеджмент «Національного музею історії України у Другій світовій війні. Меморіальний комплекс»

АНОТАЦІЯ
У статті проаналізовано сучасний стан менеджменту Національного музею історії України у Другій світовій війні. Встановлено, що якість музейного сервісу Національного музею історії України у Другій світовій війні викликає зауваження. Музей потребує розробки маркетингової стратегії з просування власних ексклюзивних послуг (зокрема, через Інтернет). Встановлено, що за останні три роки відсоток державного фінансування в структурі коштів організації становить більше 95%. Музей вже має свій сформований бренд, проте існують проблеми щодо організації обслуговування відвідувачів.

Ключові слова: Національний музей історії України у Другій світовій війні, відвідуваність, музейний менеджмент, маркетинг.

АННОТАЦИЯ
В статье проанализировано современное состояние менеджмента Национального музея истории Украины во Второй мировой войне. Установлено, что качество музейного сервиса Национального музея истории Украины во Второй мировой войне вызывает замечания. Музей нуждается в разработке маркетинговой стратегии по продвижению собственных эксклюзивных услуг (в частности, через Интернет). Установлено, что за последние три года процент государственного финансирования в структуре средств организации составляет более 95%. Музей уже имеет свой сложившийся бренд, однако существуют проблемы по организации обслуживания посетителей.

Ключевые слова: Национальный музей истории Украины во Второй мировой войне, мемориальный комплекс, посещаемость, музейный менеджмент, маркетинг.

ANNOTATION
The current state of management of the National Museum of History of Ukraine in World War II was researched. The quality of service museum National Museum of Ukraine in World War II has reproved. Museum needs to develop a marketing strategy to promote their exclusive services (including online services). During the last three years the percentage of state financing in the structure of the organization is more than 95%. The museum already has formed a brand, but it has problems of visitors’ service.

Key words: National museum of the history of Ukraine in the Second World War, memorial Complex, attendance, museum management, marketing.

Завантажити статтю (pdf)