Архів номерів

2018 21          
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Бержанір А.Л. Соціальна звітність як елемент системи соціальної відповідальності компаній

АНОТАЦІЯ
У статті обґрунтовано значущість соціальної звітності як важливого елемента корпоративної культури та соціальної відповідальності компаній. Проаналізовано процес становлення системи підготовки та опублікування соціальних звітів в Україні протягом останніх років. Визначено напрями подальшого вдосконалення та розширення практики соціальної звітності вітчизняного бізнесу як чинника, який впливає на забезпечення сталого розвитку, та внеску підприємницьких структур в економічний і соціальний розвиток територій, підвищення конкурентоспроможності та ефективності виробництва.

Ключові слова: соціальна відповідальність бізнесу, корпоративна культура, соціальна звітність, нефінансова звітність, прозорість бізнесу, соціальний аудит, міжнародні стандарти соціальної звітності.

АННОТАЦИЯ
В статье обоснована значимость социальной отчетности как важного элемента корпоративной культуры и социальной ответственности компаний. Проанализирован процесс становления системы подготовки и опубликования социальных отчетов в Украине в последние годы. Определены направления дальнейшего совершенствования и расширения практики социальной отчетности отечественного бизнеса как фактора, который влияет на обеспечение устойчивого развития, и вклада предпринимательских структур в экономическое и социальное развитие территорий, повышение конкурентоспособности и эффективности производства.

Ключевые слова: социальная ответственность бизнеса, корпоративная культура, социальная отчетность, нефинансовая отчетность, прозрачность бизнеса, социальный аудит, международные стандарты социальной отчетности.

ANNOTATION
Significance of social reporting as an important element of corporate culture and corporate social responsibility was proved in the article. The process of formation of the system of social reports preparing and publishing in Ukraine in recent years was analyzed. The ways for further improvement and extension of the practice of social reporting of domestic business as a factor that affects the providing of sustainable development and contribution of business structures on economic and social development of the areas, improvement of competitiveness and production efficiency.

Keywords: corporate social responsibility, corporate culture, social reporting, non-financial reporting, business transparency, social audit, international standards of social reporting.

Завантажити статтю (pdf)