Пошук
Медведєва І.В. Концепції культури в міжнародному бізнесі
АНОТАЦІЯ
У статті розглядаються концепції культури у міжнародному бізнесі. Узагальнено теоретичні засади класифікації ділових культур. Наведено найбільш відомі в літературі класифікації ділових культур та особливості їх впливу на ведення міжнародного бізнесу. Виділено альтернативи Т. Парсонса, концепцію Е. Холл, культурні виміри Ф. Тромпенаарса і Ч. Хемпден-Тернера.
Ключові слова: міжнародний бізнес, концепції культури, класифікація ділових культур, моделі ділових культур, альтернативи Т. Парсонса, класифікація Е. Холл, культурні виміри Ф. Тромпенаарса і Ч. Хемпден-Тернера.
АННОТАЦИЯ
В статье рассматриваются концепции культуры в международном бизнесе. Обобщены теоретические основы классификации деловых культур. Приведены наиболее известные в литературе классификации деловых культур и особенности их влияния на ведение международного бизнеса. Выделено альтернативы Т. Парсонса, концепцию Э. Холл, культурные измерения Ф. Тромпенаарса и Ч. Хэмпден-Тернера.
Ключевые слова: международный бизнес, концепции культуры, классификация деловых культур, модели деловых культур, альтернативы Т. Парсонса, классификация Э. Холл, культурные измерения Ф. Тромпенаарса и Ч. Хэмпден-Тернера.
ANNOTATION
In the article culture concepts in international business are reviewed. The theoretical principles of business cultures classification are generalized. The most known in literature business cultures classifications and their impact on international business are shown. T. Parsons alternatives, E. Hall classification, F. Trompenaars and Ch. Hampden-Turner cultural dimensions is highlighted.
Keywords: international business, culture concepts, business cultures classification, business cultures models, T. Parsons alternatives, E. Hall classification, F. Trompenaars and Ch. Hampden-Turner cultural dimensions.