Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Слободянюк Н.О., Семенівська О.М. Маркетинг як інструмент підвищення ефективності комерційного банку

АНОТАЦІЯ
У статті досліджено традиційні інструменти маркетингових комунікацій, обґрунтовано важливість використання нових засобів і підходів до банківського маркетингу. Визначено перешкоди у розвитку маркетингових комунікацій. Проаналізовано прийоми засобів маркетингових комунікацій комерційних банків. Визначено інструменти підвищення ефективності комерційного банку

Ключові слова: маркетинг, маркетингові комунікації, банк, банківська система, комерційні банки.

АННОТАЦИЯ
В статье исследованы традиционные инструменты маркетинговых коммуникаций, обоснована важность использования новых средств и подходов к банковскому маркетингу. Определены препятствия в развитии маркетинговых коммуникаций. Проанализированы приемы средств маркетинговых коммуникаций коммерческих банков. Определены инструменты повышения эффективности коммерческого банка, с помощью которых банк становится лучшим среди конкурентов.

Ключевые слова: маркетинг, маркетинговые коммуникации, банк, банковская система, коммерческие банки.

ANNOTATION
The article researches traditional instruments of marketing communications, proves the importance of using new instruments and approaches of bank marketing. Also there were identified the obstacles in the development of marketing communications, made analysis of marketing communications of commercial banks, determined instruments for increasing effectiveness in commercial banks to become the best among competitors.

Keywords: marketing, marketing communications, bank, bank system, commercial banks.

Завантажити статтю (pdf)