Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Шацька З.Я., Розпереза В.І. Теоретико-методичні аспекти підвищення конкурентоспроможності вітчизняних туристичних підприємств

АНОТАЦІЯ
Стаття присвячена дослідженню рівня конкурентоспроможності підприємств туристичної галузі України в сучасних умовах. Запропоновано напрями підвищення конкурентоспроможності вітчизняних туристичних підприємств, що базуються на формуванні та використанні зовнішніх і внутрішніх конкурентних переваг.

Ключові слова: туристичне підприємство, конкурентоспроможність туристичного підприємства, напрями підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства, зовнішня конкурентна перевага, внутрішня конкурентна перевага.

АННОТАЦИЯ
Статья посвящена исследованию уровня конкурентоспособности предприятий туристической отрасли Украины в современных условиях. Предложены направления повышения конкурентоспособности отечественных туристических предприятий, которые основаны на формировании и использовании внешних и внутренних конкурентных преимуществ.

Ключевые слова: туристическое предприятие, конкурентоспособность туристического предприятия, направления повышения конкурентоспособности туристического предприятия, внешнее конкурентное преимущество, внутреннее конкурентное преимущество.

ANNOTATION
The article investigates the level of competitiveness of enterprises of tourist industry of Ukraine in modern conditions. Directions of improving the competitiveness of local tourism enterprises is offered, which are based on the formation and use of internal and external competitive advantage.

Key words: travel company, competitiveness travel company, direction of the increase competitiveness of travel company, external competitive advantage, internal competitive advantage.

Завантажити статтю (pdf)