Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Мельничук Г.С., Нестерук А.А. Теоретичні засади розробки механізму управління формуванням прибутку підприємства

АНОТАЦІЯ
У статті досліджено теоретичні основи побудови механізму управління формуванням прибутку підприємства. Обґрунтовано, що незважаючи на те що управління формуванням прибутку підприємства інтегроване в загальну систему управління прибутком, воно є окремим об’єктом управління, який має свої специфічні особливості. Визначено організаційно-функціональну структуру внутрішнього механізму управління формуванням прибутку підприємства та розкрито зміст складових елементів даного механізму. Для забезпечення ефективного практичного впровадження внутрішнього механізму управління формуванням прибутку підприємства запропоновано сформувати на підприємстві центри відповідальності – центри доходів та центри витрат.

Ключові слова: прибуток підприємства, механізм, механізм управління прибутком, формування прибутку підприємства, максимізація прибутку підприємства, механізм управління формуванням прибутку підприємства.

АННОТАЦИЯ
В статье исследованы теоретические основы построения механизма управления формированием прибыли предприятия. Обосновано, что несмотря на то что управление формированием прибыли предприятия интегрировано в общую систему управления прибылью, оно является отдельным объектом управления, который имеет свои специфические особенности. Определена организационно-функциональная структура внутреннего механизма управления формированием прибыли предприятия и раскрыто содержание составных элементов данного механизма. Для обеспечения эффективного практического внедрения внутреннего механизма управления формированием прибыли предприятия предложено сформировать на предприятии центры ответственности – центры доходов и центры расходов.

Ключевые слова: прибыль предприятия, механизм, механизм управления прибылью, формирование прибыли предприятия, максимизация прибыли предприятия, механизм управления формированием прибыли предприятия.

ANNOTATION
In the article researches the theoretical bases of management mechanism of formation of enterprise profits. Proved that despite the fact that the management company profits forming integrated into the overall system of profit is a separate object management, which has its own specific characteristics. Therefore, the development of a separate management mechanism formation of company profits will help to strengthen the thrust and focus the action of the mechanism to better address issues of maximizing company profits in a highly competitive market. Defined organizational and functional structure of the internal management mechanism formation of company profits and the content of the constituent elements of the mechanism. In order to ensure effective practical implementation of the internal control mechanism formation of company profits prompted the company to form centers of responsibility – revenues centers and cost centers.

Keywords: revenue of enterprise; mechanism; management mechanism of revenue; formation of enterprise profit; maximizing company profits; of management mechanism of formation of enterprise profits.

Завантажити статтю (pdf)