Пошук
Чернишова А.В. Використання власних торгових марок в мережах роздрібної торгівлі
АНОТАЦІЯ
У статті досліджено загальні аспекти розвитку та використання власних торгових марок у мережах роздрібної торгівлі. Визначено, що виведення на ринок приватних марок є одним із найперспективніших рішень для роздрібних мереж в умовах економічного спаду. Перелічено основні українські торговельні мережі та їхні власні торгові марки. Розглянуто особливості використання власних торгових марок на прикладі мережі супермаркетів «Таврія В».
Ключові слова: власна торгова марка, роздрібна торгівля, рітейл, виробник, споживач.
АННОТАЦИЯ
В статье исследованы общие аспекты развития и использования собственных торговых марок в сетях розничной торговли. Определено, что вывод на рынок частных марок является одним из самых перспективных решений для розничных сетей в условиях экономического спада. Перечислены основные украинские торговые сети и их собственные торговые марки. Рассмотрены особенности использования собственных торговых марок на примере сети супермаркетов «Таврия В».
Ключевые слова: собственная торговая марка, розничная торговля, ритейл, производитель, потребитель.
ANNOTATION
In the article the general aspects of the development and use of their brands in online retail. Determined that the market launch of private label is one of the most promising solutions for retail chains in an economic downturn. Are the main Ukrainian retail chains with their own brands. Features using their own brands on the example of a network of supermarkets «Tavria B».
Keywords: own brand, retail, retail, producers, consumers.