Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Ус Г.О. Моделювання бізнес-процесів в системах управління знаннями на основі агент-орієнтованого підходу

АНОТАЦІЯ

В умовах бурхливого розвитку технологій знання стають вирішальним ресурсом у досягненні конкурентних переваг та ефективності реалізації бізнес-процесів будь-якого суб’єкта господарювання. Класичні засади управління знаннями, що базуються на основі агент-орієнтованого підходу, виходять з інженерії знань, визначають їх носіями дві головні категорії суб’єктів: персонал та штучно створені інтелектуальні чи інтелектуалізовані системи.

Ключові слова: бізнес-процеси, знання, агенти, системи управління знаннями, гібридні інтелектуальні системи.

АННОТАЦИЯ

В условиях бурного развития технологий знания становятся решающим ресурсом в достижении конкурентных преимуществ и эффективности реализации бизнес-процессов любого субъекта ведения хозяйства. Классические принципы управления знаниями, которые базируются на основе агенториентированного подхода, выходят из инженерии знаний, определяют их носителями две главных категории субъектов: персонал и искусственно созданы интеллектуальные или интеллектуализированные системы.

Ключевые слова: бизнес-процессы, знания, агенты, системы управления знаниями, гибридные интеллектуальные системы.

ANNOTATION

Knowledge becomes a dramatic resource in competitive environment and effectiveness when realizing business process of any company during extremely fast technologies development. Classical basics of knowledge management, based on agent-oriented approach are originated from knowledge engineering. Classical basics of knowledge management define two categories of subjects as its holders: personnel and artificial intellectual and intellectualized systems.

Keywords: business processes, knowledge, agents, control system by knowledge, hybrid intellectual systems.

Завантажити статтю (pdf)