Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Гриценко О.І. Визнання та відображення в обліку торговельної марки в контексті забезпечення якості обслуговування

АНОТАЦІЯ

Розглянуто наукові основи визнання та відображення в обліку торговельної марки. Визнані основні аспекти впливу торговельної марки на якість обслуговування. Проведено аналіз методологічних прийомів щодо удосконалення організації бухгалтерського обліку торговельної марки у складі витрат від операційної діяльності.

Ключові слова: торговельна марка, витрати, класифікація витрат, конкурентоспроможність, якість обслуговування.

АННОТАЦИЯ

Рассмотрены научные основы признания и отражения в учёте торговой марки. Определены основные аспекты влияния торговой марки на качество обслуживания. Проведен анализ методологических приемов усовершенствования организации бухгалтерского учета торговой марки в составе расходов от операционной деятельности.

Ключевые слова: торговая марка, расходы, классификация расходов, конкурентоспособность, качество обслуживания.

ANNOTATION

In the article the scientific bases of recognition and reflection of accounting of a trademark are considered. The basic aspects of influence of a trademark on the quality of service are acknowledged. The analysis of methodological techniques in relation to the improvement of accounting of a trademark as a part of operating costs is carried out.

Keywords: trademark, costs, classification of costs, competitiveness, quality of service.

Завантажити статтю (pdf)