Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Вовк М.О. Формування елементів облікової політики підприємства щодо звітних сегментів

АНОТАЦІЯ

Визначено елементи облікової політики щодо формування інформації про звітні сегменти. Запропоновано методику формування облікової політики та її елементів. На основі отриманих результатів зроблено висновки, що на формування облікової політики підприємства щодо звітних сегментів пливає низка факторів. Проте її формування сприяє упорядкуванню облікових процесів та є основою взаємозв’язку внутрішніх підрозділів компанії, які беруть участь у підготовці звітності.

Ключові слова: облікова політики підприємства, звітні сегменти.

АННОТАЦИЯ

Определены элементы учетной политики относительно формирования информации про учетные сегменты. Предложена методика формирования учетной политики и ее элементов. На базе полученных результатов сделаны выводы, что на формирование учетной политики предприятия влияет ряд факторов. Однако ее формирование способствует упорядочению учетных процесов и являеться основой взаимосвязи внутренних подразделений компании, которые берут участие в подготовке отчетности.

Ключевые слова: учетная политика предприятия, отчетные сегменты.

ANNOTATION

The aim of the study is identification of elements of accounting policy regarding reportable segments. The author proposes methodology of accounting policy and its elements. Received results led to conclusion that range of factors affects the formation of accounting policy. However, its organization contributes to the formation of streamline of accounting processes and works as basis of the relationship between internal divisions of the company that participate in the preparation of financial reporting.

Keywords: accounting policy of enterprise, reporting segments.

Завантажити статтю (pdf)