Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Чумак І.О., Кононова О.О. Вплив кольору товару на психологічне сприйняття споживачів

АНОТАЦІЯ

У статті розкрито сутність та зміст психологічного портрету, а також визначено вплив кольору упаковки при виборі товару. Проаналізовано, як стиль життя, характер та цінності людини впливають на формування поведінки споживача, що у свою чергу відображається на механізмі прийняття рішень про здійснення покупки товарів чи послуг. Розкрито особливості і характер різних типів споживачів та їх характеристики залежно від стилю життя за методом VALS. Обґрунтовано доцільність використання психологічного портрету при створені упаковки, бренду або реклами. У статті були проаналізовані погляди вчених щодо впливу різних кольорів на сприйняття людини, асоціації та емоції, що викликаються ними. Представлена узагальнена класифікація кольорів, застосування якої дозволить вчасно прийняти ефективне управлінське рішення щодо створення нової упаковки для товару.

Ключові слова: психологічний портрет клієнта, колір упаковки, тип споживачів.

АННОТАЦИЯ

В статье раскрыты сущность и содержание психологического портрета, а также определено влияние цвета упаковки при выборе товара. Проанализировано, как стиль жизни, характер и ценности человека влияют на формирование поведения потребителя, что в свою очередь отражается на механизме принятия решений о совершении покупки товаров или услуг. Раскрыты особенности и характер различных типов потребителей и их характеристики в зависимости от стиля жизни по методу VALS. Обоснована целесообразность использования психологического портрета при создании упаковки, бренда или рекламы. В статье были проанализированы взгляды ученых в отношении влияния различных цветов на восприятие человека, ассоциации и эмоции, вызываемые ими. Представлена обобщенная классификация цветов, применение которой позволит вовремя принять эффективное управленческое решение о создании новой упаковки для товара.

Ключевые слова: психологический портрет клиента, цвет упаковки, тип потребителей.

АNNOTATION

This article reveals the essence of content of the psychological portrait and influence of color of packing when choosing a product. Was analyzed a style of life. Mature and values affected the formation of consumer behavior which displayed on the mechanism of making selection of purchase of goods or services. Revealed the features and nature of different types of consumers and their characteristics depending on the style of life by VALS. Justified the advisability of using psychological portrait with created packaging, brand or advertising. The article analyzed the views of scientists about the impact of different colors on human perception, associations and emotions caused by them. Presents general classification colors, the use of which will in time take effective management decision to establish a new packaging for the goods.

Keywords: psychological portrait of customer, color packaging, consumer type.

Завантажити статтю (pdf)