Пошук
Фірсова С.Г., Буланик О.В. Управління брендом як елементом системи нематеріальних активів: практичний аспект
АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто місце бренда в системі нематеріальних активів компанії, цінність бренд-менеджменту для управління торговельними марками й подальшого перетворення їх в актив компанії з метою отримання нею додаткового зиску. Виокремлено способи та джерела перетворення торговельних марок у популярні бренди.
Ключові слова: нематеріальні активи, бренд, брендинг, капіталізація активів, інтелектуальна праця, репутаційні активи.
АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрено место бренда в системе нематериальных активов компании, ценность бренд-менеджмента для управления торговыми марками и для дальнейшего преобразования их в актив компании с целью получения дополнительной выгоды. Выделено способы и источники преобразования торговых марок в популярные бренды.
Ключевые слова: нематериальные активы, бренд, брендинг, капитализация активов, интеллектуальный труд, репутационные активы.
ANNOTATION
This paper is focused on the defining of brand’s place in the system of company’s intangible assets, the role of brand management in trademarks management and their further converting into a valuable asset of the company for its additional benefit. The article outlines methods and sources of trademarks conversion into popular brands.
Keywords: intangible assets, brand, branding, capitalization of assets, intellectual labour, reputational assets.