Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Фера-Клемонца О.Ю. Стратегічні орієнтири та фактори підвищення ефективності маркетингового менеджменту на підприємствах

АНОТАЦІЯ

Стратегія підприємства з позиції маркетингового управління виробничо-збутовою діяльністю охоплює певний набір видів діяльності, відмінних від видів діяльності конкурентів, що забезпечує створення вигідної позиції підприємства на ринку. Процес стратегічних бізнес-одиниць передбачає 8 етапів, які в умовах регульованої ринкової економіки пов’язані передусім з категоріями дохідності й конкурентоспроможності. Удало розроблена та вміло реалізована стратегія створює унікальну вигідну позицію підприємств на ринку за рахунок вибору видів діяльності, відмінних від видів діяльності конкурентів.

Ключові слова: стратегія, фактори, маркетинговий менеджмент, виробничо-збутова діяльність, підприємство, стратегічне планування.

АННОТАЦИЯ

Стратегия предприятия с позиции маркетингового управления производственно-сбытовой деятельностью охватывает определенный набор видов деятельности, отличных от видов деятельности конкурентов, обеспечивает создание выгодной позиции предприятия на рынке. Процесс стратегических бизнес-единиц включает в себя 8 этапов, которые в условиях регулируемой рыночной экономики связаны прежде всего с категориями доходности и конкурентоспособности. Удачно разработанная и умело реализованная стратегия создает уникальную выгодную позицию предприятий на рынке за счет выбора видов деятельности, отличных от видов деятельности конкурентов.

Ключевые слова: стратегия, факторы, маркетинговый менеджмент, производственно-сбытовая деятельность, предприятие, стратегическое планирование.

ANNOTATION

The strategy of the enterprise in terms of marketing management of production and sales encompasses a set of activities other than the activities of competitors, provides an advantageous position in the market. The process of strategic business units (SBU) includes 8 stages, which in the regulated market economy are primarily associated with the categories of profitability and competitiveness. Successfully developed and skillfully implemented strategy creates a unique advantageous position of enterprises in the market due to the choice of activities other than the activities of competitors.

Keywords: strategy, factors, marketing management, production and marketing activities, enterprise, strategic planning.

Завантажити статтю (pdf)