Пошук
Пронько Л.М., Колесник Т.В. Вплив корпоративної культури управління на капіталізацію підприємств
АНОТАЦІЯ
Проведено дослідження щодо впливу належно сформованої структури корпоративного управління на ринкову капіталізацію підприємств. Наведено основних п’ятнадцять принципів організованої системи корпоративного управління, ефективна реалізація яких сприятиме збільшенню вартості корпорації. Визначено взаємозв’язки ринкової вартості капіталізації та корпоративної культури підприємств.
Ключові слова: корпоративна культура, капіталізація, ринкова капіталізація, фінансові результати, структура корпоративного управління.
АННОТАЦИЯ
Проведено исследование влияния должным образом сформированной структуры корпоративного управления на рыночную капитализацию предприятий. Приведены основные принципы организованной системы корпоративного управления, эффективная реализация которых будет способствовать росту стоимости корпорации. Определены взаимосвязи рыночной стоимости капитализации и корпоративной культуры.
Ключевые слова: корпоративная культура, капитализация, рыночная капитализация, финансовые результаты, структура корпоративного управления.
ANNOTATION
The article is devoted to the study of influence of properly formed corporate management structure on the market capitalization of companies. The basic fifteen principles of organized system of corporate governance are presented. Their effective implementation will contribute to the growth of the corporation. Relationship between market value capitalization in companies and corporate culture are defined.
Keywords: corporate culture, capitalization, market capitalization, financial performance, corporate management structure.