Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Мокляк М.В., Бондаренко Ю.Е., Федоренко О.В. Проблеми впровадження та управління маркетинговою діяльністю на українських підприємствах

АНОТАЦІЯ

Визначено проблем впровадження та управління маркетинговою діяльністю на вітчизняних підприємствах. Проаналізовано основні етапи історії становлення маркетингу в Україні. Визначено основні перешкоди у розвитку маркетингу на українських підприємствах. Досліджено обсяг медійного рекламного ринку України у 2014 році. Визначено перспективні напрями розвитку реклами. Окреслено основні шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності вітчизняних підприємств.

Ключові слова: стратегічне планування, маркетинговий аналіз, SWOT-аналіз, концепція маркетингу, управління маркетингом.

АННОТАЦИЯ

Определены проблемы внедрения и управления маркетинговой деятельностью на отечественных предприятиях. Проанализированы основные этапы истории становления маркетинга в Украине. Изучены основные препятствия в развитии маркетинга на украинских предприятиях. Проведены исследования объема медийного рекламного рынка Украины в

2014 году. Определены перспективные направления развития рекламы. Очерчены основные пути повышения эффективности маркетинговой деятельности отечественных предприятий.

Ключевые слова: стратегическое планирование, маркетинговый анализ, SWOT-анализ, концепция маркетинга, управления маркетингом.

АNNOTATION

The article is devoted to defining the problems of implementation and management of marketing activities for domestic enterprises. The main stages of marketing history formation in Ukraine have been aba\nalyzed. The main obstacle in the development of marketing in Ukrainian enterprises has been determined. The volume of media advertising market in Ukraine in 2014 was investigated. Promising areas of advertising were identified. The main ways of improving the marketing of domestic enterprises was determined.

Keywords: strategic planning, marketing analysis, SWOTanalysis, marketing concept, marketing management.

Завантажити статтю (pdf)