Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Легкий О.А. Психологічні аспекти кольорів реклами в маркетинговій діяльності підприємств

АНОТАЦІЯ

Охарактеризовано вплив основних кольорів на споживача в контексті реклами, систематизовано їхні характеристики. Доведено, що вдале рішення щодо грамотного застосування кольорів при введенні товару чи його рекламі дає значні економічні результати. Проаналізовано колірне оформлення напоїв на ринку, та, як наслідок, розроблено карту кольорів напоїв. Запропоновано узагальнену формулу ефекту залучення та підвищення лояльності споживачів від правильної колірної реклами для цільового сегменту на основі даних соціологічних досліджень.

Ключові слова: психологія кольору, маркетингова діяльність, просування, поведінка споживача, візуальне сприйняття реклами, ефективність реклами, карта кольорів, лояльність споживача.

АННОТАЦИЯ

Охарактеризовано влияние основных цветов на потребителя в контексте рекламы, систематизированы их характеристики. Доказано, что удачное решение в случае грамотного применения цветов при введении товара или же его рекламе дает значительные экономические результаты. Проанализировано цветовое оформление напитков на рынке, и как следствие, разработана карта цветов напитков. Предложена обобщенная формула эффекта привлечения и увеличения лояльности потребителей от правильной цветовой рекламы для целевого сегмента на основе данных социологических исследований.

Ключевые слова: психология цвета, маркетинговая деятельность, продвижение, поведение потребителя, визуальное восприятие рекламы, эффективность рекламы, карта цветов, лояльность потребителя.

ANNOTATION

The influence of primary colors on the consumer in the context of advertising is characterized. Their characteristics are systematized. It is proved that a good decision on the competent use of colors introducing the product or its advertising provides significant economic results. A color of drinks in the market is analyzed and, as a result, map of drinks’ color is developed. A generalized formula of effect of attracting and increasing loyalty of consumers given the correct color of advertising for the target segment based on sociological research is suggested.

Keywords: color psychology, marketing activities, promotion, consumer behavior, visual perception of advertising, advertising effectiveness, map of colors, customers’ loyalty.

Завантажити статтю (pdf)