Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Коробка С.В. Мале підприємництво як фактор стимулювання розвитку сільських територій

АНОТАЦІЯ

Описано сучасний стан сільської території, зайнятість населення, рівень заробітної плати та показники виробництва валової продукції. Встановлено, що мале підприємництво на сільських територіях має стихійний характер. Перспективним для підвищення рівня доходності сільських жителів є диверсифікація малого підприємництва, а також подано цифровий матеріал за певними їх видами. Окреслено основні проблеми, з якими зіштовхуються малі підприємства на сільських територіях. Констатовано, що активізація створення і функціонування цього виду діяльності пов’язано з його соціально-економічним потенціалом, сприяє його стійкому розвитку аграрного виробництва, росту обсягів товарного виробництва, підвищенню зайнятості та фінансового стану місцевого населення, вирішення соціальних проблем розвитку сільських територій. Отже, все очевиднішим стає те, що мале підприємництво виконує важливу роль в розвитку сільських територій. Воно не тільки ініціюватиме появу нових робочих місць, але й розширить поле ділової активності, залучаючи до трудової діяльності і тих громадян, які не мають високої конкурентоздатності на ринку праці. Мале підприємництво на сільських територіях у процесі подальшого формування сприятливих умов для його розвитку все більше буде впливати на економічне зростання, стимулювати структурну перебудову економіки держави.

Ключові слова: мале підприємництво, розвиток, сільські території, диверсифікація, стратегія державної підтримки.

АННОТАЦИЯ

Очерчено современное состояние сельских территорий, занятость населения, уровень заработной платы и показатели производства валовой продукции. Установлено, что малое предпринимательство на сельских территориях имеет стихийный характер. Перспективной для повышения уровня доходности сельских жителей является диверсификация малого предпринимательства, а также подан цифровой материал по определённым их видам. Описаны основные проблемы, с которыми сталкиваются малые предприятия на сельских территориях. Констатировано, что активизация создания и функционирование данного вида деятельности связано с его социально-экономическим потенциалом, способствует его устойчивому развитию аграрного производства, роста объёмов товарного производства, повышению занятости и финансового состояния местного населения, решения социальных проблем развития сельских территорий. Следовательно, все очевиднее становится то, что малое предпринимательство играет важную роль в развитии сельских территорий. Оно будет не только инициировать появление новых рабочих мест, но и расширит поле деловой активности, привлекая к трудовой деятельности и тем гражданам, которые не имеют высокой конкурентоспособности на рынке труда. Малое предпринимательство на сельских территориях в ходе дальнейшего формирования благоприятных условий для его развития все больше будет влиять на экономический рост, стимулировать структурную перестройку экономики государства.

Ключевые слова: малое предпринимательство, развитие, сельские территории, диверсификация, стратегия государственной поддержки.

ANNOTATION

Small business is one of the factors stimulating the development of rural areas, which is not possible without the involvement of redundant manpower. Agricultural production today is unable to provide full employment and adequate standard of living of the local population. Therefore, every technical, organizational or economic project or any innovation must be fully studied. Therefore, the article describes the current state of rural employment, wages and rates of gross production. Established that small businesses in rural areas are spontaneous. Promising to improve wage rates of villagers is diversification of small business. Digital material regarding their certain types is provided. The basic problems, small businesses face in rural areas, are described. It is noted that the activation of the creation and operation of the activity is related to its social and economic potential, it contributes to the sustainable development of agriculture, growth of volumes of commodity production, increase of employment and financial status of local people, solution of social problems of rural development. Thus, it is obvious that small business plays an important role in rural development. It not only initiates the growth of new jobs, but also expands the field of business activity, providing with workplaces those citizens who do not have high competitiveness in the labor market. Small businesses in rural areas in the subsequent creation of favorable conditions for its development will increasingly affect economic growth, promote economic restructuring of the state.

Keywords: small business, development, rural development, diversification, strategy of state support.

Завантажити статтю (pdf)