Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Босовська М.В. Методологія формування та розвитку публічно-приватного партнерства

АНОТАЦІЯ

У статті сформовано авторське бачення вирішення наукової проблеми формування й розвитку публічно-приватного партнерства в туризмі; розглянуто особливості та механізми його реалізації в Україні. Приділено увагу методологічним засадам формування й упровадження проектів публічно-приватного партнерства в міжнародній практиці. На основі систематизації, структуризації, критичного аналізу економічних знань щодо розвитку проектів публічно-приватного партнерства поглиблено методологічні засади формування зазначеного формату інтеграційних відносин у туризмі за допомогою структурно-системного та функціонального підходів. Визначено ключові проблеми й першочергові завдання для активізації публічно-приватного партнерства в туризмі.

Ключові слова: партнерство, співробітництво, інтеграція, інтеграційний процес, інтеграційна взаємодія, публічно-приватне партнерство, проект публічно-приватного партнерства, туризм, туристичне підприємство, суб’єкт туристичної діяльності.

АННОТАЦИЯ

В статье представлено авторское видение решения научной проблемы формирования и развития публично-частного партнерства в туризме; определены особенности и механизмы его реализации в Украине. Уделено внимание методологическим основам формирования и реализации проектов государственно-частного партнерства в международной практике. На основании систематизации, структуризации, критического анализа экономических знаний по развитию проектов государственно-частного партнерства углублены методологические основы формирования указанного формата интеграционных отношений в туризме с помощью структурно-системного и функционального подходов. Определены ключевые проблемы и первоочередные задачи для активизации государственночастного партнерства в туризме.

Ключевые слова: партнерство, сотрудничество, интеграция, интеграционный процесс, интеграционное взаимодействие, публично-частное партнерство, проект публично-частного сотрудничества, туризм, туристическое предприятие, субъект туристической деятельности.

АNNOTATION

This paper presents the author’s vision of solving scientific problems of formation and development of public-private partnership in tourism. The authors defined the essence of public-private partnership, its characteristics in Ukraine. The author has focused on the consideration of methodological basics of formation and implementation of public and private partnership projects in the international practice. Having systematized, classified, and critically analyzed economic knowledge regarding the development of the public and private partnership projects, the author has enhanced methodological basics of the formation of the mentioned format of integration relations in tourism on the grounds of structural and system and functional approaches. The author developed mechanisms of coordination of entities in partnerships, identified key issues and priorities for enhancing public-private partnership in tourism.

Keywords: partnership, collaboration, integration, integrated process, integration cooperation, public-private partnerships, public-private cooperation, tourism, tourist enterprise, subject of tourism.

Завантажити статтю (pdf)