Пошук
Студінська Г.Я. Еволюційне трансформування бренду
АНОТАЦІЯ
Досліджено еволюцію розвитку бренда та формування системи комерційних та некомерційних брендів. З’ясовано вплив кожного елементу цієї системи на розвиток національної економіки. Обґрунтовано необхідність подальшої інтеграції системи комерційних та некомерційних брендів як фундаменту для створення, розвитку та просування національного бренда України.
Ключові слова: бренд, бренд послуг, бренд організації бренд особистості, бренд події, бренд території.
АННОТАЦИЯ
Исследуется эволюция развития бренда и формирования системы коммерческих и некоммерческих брендов. Рассматривается влияние каждого элемента на развитие национальной экономики. Обосновывается необходимость дальнейшей интеграции системы коммерческих и некоммерческих брендов как фундамента для создания, развития и продвижения национального бренда Украины.
Ключевые слова: бренд, бренд услуг, бренд организации, бренд личности, бренд события, бренд территории.
АNNOTATION
The evolution of the brand development and formation of the system of commercial and non-commercial brands are investigated. The influence of every element on the development of the national economy is reviewed. The necessity of further integration of commercial and non-commercial brands as the foundation for the creation, development and promotion of national brand of Ukraine is justified.
Keywords: brand, brand of services, brand of organization brand of personality, brand of events, brand of territory.