Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Іванченко Г.Ф., Далайін Бадер Омар Ахмад Трофічні відношення в еволюційних процесах злиття та поглинання підприємств

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто еволюційні методи та підходи, які використовуються для дослідження моделі, яка описує динаміку чисельності популяцій, що взаємодіють за принципом «хижак – жертва», у трофічній мережі відносин: «продуцент»  «сировина»  «консумент – потенційний конкурент»  «покупець – господарюючий суб’єкт (потік грошових коштів)» для підприємств молочної промисловості. Обґрунтовано, що введення аналогії з моделями чисельності популяцій у біології дозволяє отримати результати еволюційного прогнозування синергетичного ефекту M&A.

Ключові слова: хижак, жертва, трофічній мережі відносин, продуцент, консумент, еволюція, популяція, трофічні ресурси, M&A, синергетичний ефект, трофічний граф, чистий приведений ефект синергії.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены эволюционные методы и подходы, используемые для исследования модели, описывающей динамику численности популяций, взаимодействующих по принципу «хищник – жертва», в трофической сети отношений: «продуцент»  «сырье»  «консумент – потенциальный конкурент»  «покупатель – хозяйствующий субъект (поток денежных средств)» для предприятий молочной промышленности. Обосновано, что введение аналогии с моделями численности популяций в биологии позволяет получить результаты эволюционного прогнозирования синергетического эффекта M&A.

Ключевые слова: хищник, жертва, трофические сети отношений, продуцент, консумент, эволюция, популяция, трофические ресурсы, M&A, синергетический эффект, трофический граф, чистый приведенный эффект синергии.

ANNOTATION
The article describes the evolutionary methods and approaches used to study the model describing the dynamics of populations interacting on a «predator – prey» in the food web of relations: «producer»  «raw»  «konsument – potential competitor»  «an economic purchasing subject (cash flow)» for the dairy industry. It is proved that the introduction of similar models of populations in biology allows you to predict the result of evolutionary synergies M&A.

Keywords: predator, victim trophic network of relationships, producers, Consumer, evolution, population, trophic resources, M&A, a synergistic effect, trophic graph, the net present synergy.

Завантажити статтю (pdf)