Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Поліщук І.Р. Управління витратами на збут відповідно до маркетингової стратегії підприємства: статистична оцінка та облікове забезпечення

АНОТАЦІЯ
У статті охарактеризовано нормативно-правове регулювання структури витрат на збут у бухгалтерському обліку. Проаналізовано доцільність застосування маркетингових стратегій за стадіями життєвого циклу бізнесу та їх вплив на фінансовий стан. Визначено пріоритетні напрями договірної та облікової політики в частині витрат на збут. Запропоновано оптимальне співвідношення фінансового результату та оподаткування, чистого доходу, валюти балансу та витрат на збут для оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства.

Ключові слова: витрати на збут, маркетингова стратегія, маркетинг, договірна політика, облікова політика.

АННОТАЦИЯ
В статье охарактеризовано нормативно-правовое регулирование структуры затрат на сбыт в бухгалтерском учете. Проанализирована целесообразность применения маркетинговых стратегий по стадиям жизненного цикла бизнеса и их влияние на финансовое состояние. Определены приоритетные направления договорной и учетной политики в части затрат на сбыт. Предложено оптимальное соотношение финансового результата и налогообложения, чистого дохода, валюты баланса и затрат на сбыт для оценки эффективности маркетинговой деятельности предприятия.

Ключевые слова: затраты на сбыт, маркетинговая стратегия, маркетинг, договорная политика, учетная политика.

АNNOTATION
Legal regulation structure of costs of sales in accounting has been characterized. The feasibility of marketing strategies for the business life cycle stages and their impact on the financial position have been analyzed. The priority areas of contracting and accounting policies as part of cost of sales have been determined. The optimum ratio of the financial result before tax, net income, balance sheet and cost of sales have been proposed to evaluate the effectiveness of marketing activity of enterprise.

Keywords: distribution costs, marketing strategy, marketing, contractual policy, the accounting policy.

Завантажити статтю (pdf)