Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Муштай В.А. Маркетингові аспекти в формуванні ринку продовольства

АНОТАЦІЯ
Чинники, що обумовлюють конкуренцію, повинні формувати механізм, який регулюватиме продовольчий ринок на умовах рівноваги попиту і пропозиції. На практиці ж дія даного механізму без впливу державних органів управління, маркетингових аспектів створює ситуацію, при якій інтереси всіх учасників процесів виробництва, переробки, товароруху і споживання не задовольняються.

Ключові слова: ринок, попит, пропозиція, продовольство, стратегія, диверсифікація, інфраструктура, інтеграція, конкуренція, виробник, споживач.

АННОТАЦИЯ
Факторы, обусловливающие конкуренцию, должны формировать механизм, регулирующий продовольственный рынок на условиях равновесия спроса и предложения. На практике же действие данного механизма без влияния государственных органов управления, маркетинговых аспектов создает ситуацию, при которой интересы всех участников процессов производства, переработки, товародвижения и потребления не удовлетворяются.

Ключевые слова: рынок, спрос, предложение, продовольствие, стратегия, диверсификация, инфраструктура, интеграция, конкуренция, производитель, потребитель.

ANNOTATION
Factors that contribute to competition should form a mechanism that regulates the food market equilibrium in supply and demand. In practice, the effect of this mechanism without affecting public administration and marketing aspects creates a situation in which the interests of all participants in the production, processing, and consumption of goods movement are not satisfied.

Keywords: market, demand, supply, food, strategy, diversification, infrastructure, integration, competition, producer, consumer.

Завантажити статтю (pdf)