Пошук
Станьковська І.М., Костишин І. Позиціювання підприємств на засадах STP-концепції та «методу співучасті» з метою забезпечення їх конкурентоспроможності
АНОТАЦІЯ
З метою управління конкурентоспроможністю підприємств туристичної галузі у статті проведено аналіз гірськолижних курортів Західного регіону та розроблено портрет цільового споживача; визначено напрямки позиціювання підприємств гірськолижного туризму; запропоновано напрямки реалізації STP-концепції із застосуванням «методу співучасті».
Ключові слова: управління конкурентоспроможністю, STP-концепція, позиціювання підприємств, метод співучасті, гірськолижний туризм.
АННОТАЦИЯ
С целью управления конкурентоспособностью предприятий туристической отрасли в статье проведен анализ горнолыжных курортов Западного региона и разработан портрет целевого потребителя; определены направления позиционирования предприятий горнолыжного туризма; предложены направления реализации STP-концепции с применением «метода соучастия».
Ключевые слова: управление конкурентоспособностью, STP-концепция, позиционирование предприятий, метод соучастия, горнолыжный туризм.
ANNOTATION
In order to manage the tourism industry competitiveness of enterprises in the article: analyzed the ski resorts of the western region and developed portrait of the target consumer,defined the positioning directions of companies for skiing tourism, proposed ways to implement STP- concept using the "participation method".
Keywords: competitiveness management, STP-concept, companies positioning, participation method, skiing tourism.