Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Станьковська І.М., Костишин І. Позиціювання підприємств на засадах STP-концепції та «методу співучасті» з метою забезпечення їх конкурентоспроможності

АНОТАЦІЯ
З метою управління конкурентоспроможністю підприємств туристичної галузі у статті проведено аналіз гірськолижних курортів Західного регіону та розроблено портрет цільового споживача; визначено напрямки позиціювання підприємств гірськолижного туризму; запропоновано напрямки реалізації STP-концепції із застосуванням «методу співучасті».

Ключові слова: управління конкурентоспроможністю, STP-концепція, позиціювання підприємств, метод співучасті, гірськолижний туризм.

АННОТАЦИЯ
С целью управления конкурентоспособностью предприятий туристической отрасли в статье проведен анализ горнолыжных курортов Западного региона и разработан портрет целевого потребителя; определены направления позиционирования предприятий горнолыжного туризма; предложены направления реализации STP-концепции с применением «метода соучастия».

Ключевые слова: управление конкурентоспособностью, STP-концепция, позиционирование предприятий, метод соучастия, горнолыжный туризм.

ANNOTATION
In order to manage the tourism industry competitiveness of enterprises in the article: analyzed the ski resorts of the western region and developed portrait of the target consumer,defined the positioning directions of companies for skiing tourism, proposed ways to implement STP- concept using the "participation method".

Keywords: competitiveness management, STP-concept, companies positioning, participation method, skiing tourism.

Завантажити статтю (pdf)