Пошук
Поліщук І.І., Мала А.Л. Маркетингові ризики застосування інновацій на вітчизняних машинобудівних підприємствах
АНОТАЦІЯ
У статті розкрито сутність категорії «маркетинговий ризик». Розглянуто основні види ризику, пов'язаного з упровадженням на підприємствах машинобудування інновацій. Виявлено основні причини виникнення ризиків у галузі машинобудування. Подано алгоритм оцінювання ризиків, проаналізовано методи кількісної оцінки ризику, способи захисту і мінімізації ризиків.
Ключові слова: ризик, інновації, маркетингові ризики інновацій, оцінка маркетингового ризику, машинобудівне підприємство.
АННОТАЦИЯ
В статье раскрыта сущность категории «маркетинговый риск». Рассмотрены основные виды риска, связанного с внедрением на предприятиях машиностроения инноваций. Обнаружены основные причины возникновения рисков в области машиностроения. Подан алгоритм оценки рисков, проанализированы методы количественной оценки риска, способы защиты и минимизации рисков.
Ключевые слова: риск, инновации, маркетинговые риски инноваций, оценка маркетингового риска, машиностроительное предприятие.
ANNOTATION
Essence of category «marketing risk» is exposed in the article. Сonsidered basic types of risk, related to introduction on the enterprises of engineer of innovations. Found out basic reasons appearances of risks in industry of engineer. The algorithm of marketing risk assessment is also brought. The methods of risks quantitative estimation, methods of defence and risks minimization, are considered.
Keywords: risk, innovation, marketing risks of innovation, marketing risk assessment, machine-building enterprise.