Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Павлюк Т.І. Концептуальна модель організації бенчмаркінгу на вітчизняному підприємстві

АНОТАЦІЯ
У статті розкрито теоретичні основи використання концептуальної моделі організації бенчмаркінгу та обґрунтовано її практичне запровадження у діяльність вітчизняного підприємства. Запропоновано теоретичні засади використання бенчмаркінгу як інструменту стратегічного контролінгу на підприємстві та методичний підхід до організації бенчмаркінгу як інструменту стратегічного контролінгу з використанням методів економіко-математичного моделювання. Обґрунтовано практичні рекомендації щодо визначення критеріїв підприємства-лідера для встановлення напрямів удосконалення діяльності досліджуваного підприємства.

Ключові слова: модель, концептуальна модель, бенчмаркінг, стратегічний контролінг, конкурентоспроможність.

АННОТАЦИЯ
В статье раскрыты теоретические основы использования концептуальной модели организации бенчмаркинга и обосновано ее практическое внедрение в деятельность отечественного предприятия. Предложены теоретические основы использования бенчмаркинга как инструмента стратегического контроллинга на предприятии и методический подход к организации бенчмаркинга как инструмента стратегического контроллинга с использованием методов экономико-математического моделирования. Обоснованы практические рекомендации по определению критериев предприятия-лидера для установления направлений совершенствования деятельности исследуемого предприятия.

Ключевые слова: модель, концептуальная модель, бенчмаркинг, стратегический контроллинг, конкурентоспособность.

ANNOTATION
The article is described theoretical basics of using a conceptual model of benchmarking and proved its practical implementation in the activities of domestic enterprises. The theoretical principles of the use of benchmarking as a tool for strategic controlling in the enterprise are presented and methodical approach with the methods of economic-mathematical modelingto organization of benchmarking as a tool for strategic controlling is identified.Practical guidance on determining the criterion of the enterprise-leader to determine areas for improvement of the investigated enterprise is proved.

Keywords: model, conceptual model,benchmarking, strategic controlling, competitiveness.

Завантажити статтю (pdf)