Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Маловичко С.В. Дослідження стану та перспектив розвитку електронної торгівлі

АНОТАЦІЯ
У статті проведено дослідження стану та перспектив розвитку електронної торгівлі за допомогою визначення країн Європи з найнижчим доступом до Інтернету; визначення обсягів збуту в роздрібній електронній торгівлі у світі; країн Європи, в яких найшвидше розвивається ринок роздрібної електронної торгівлі у 2014 р.; аналізу товарообігу країн та співставлення традиційної та електронної торгівлі у Східній Європі.

Ключові слова: електронна торгівля, електронна комерція, ринок електронної торгівлі, Інтернет, В2С, інформаційно-комунікаційні технології.

АННОТАЦИЯ
В статье проведено исследование состояния и перспектив развития электронной торговли с помощью определения стран Европы с самым низким доступом к Интернету; определения объемов сбыта в розничной электронной торговле в мире; стран Европы, в которых быстрее всего развивается рынок розничной электронной торговли в 2014 г.; анализа товарооборота стран и сопоставления традиционной и электронной торговли в Восточной Европе.

Ключевые слова: электронная торговля, электронная коммерция, рынок электронной торговли, Интернет, В2С, информационно-коммуникационные технологии.

ANNOTATION
The study of the current state and prospects for development of e-commerce was presented in the article. The study was undertaken by determining countrieswith the lowest in Europe access to the Internet; by determining volumes of sales in retail E-business in the world; by determining Europian countries withthe fastest rate of development of retail E-business in 2014; by analyzing and comparing countries in Easten Europe by commodity turnover in traditional trade and E-trade sectors.

Keywords: E-commerce, E-trade, market of E-commerce, Internet, В2С, informatiion andcommunication technologies.

Завантажити статтю (pdf)