Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Бєлікова М.В. Аналіз відвідуваності історико-архітектурного музею-заповідника «Садиба Попова» Запорізької області

АНОТАЦІЯ
Проаналізовано щорічну відвідуваність Василівського історико-архітектурного музею-заповідника «Садиба Попова» Запорізької області за 2004–2015 рр. та запропоновано стратегію збільшення його відвідуваності шляхом розробки нових тематичних екскурсій у формі квестів та нічних театралізованих вистав, спеціальних акцій для відвідувачів у нетуристський сезон.

Ключові слова: музеї, відвідуваність, соціальні мережі, екскурсії, туристи.

АННОТАЦИЯ
Проанализирована годовая посещаемость Васильевского-историко-архитектурного музея-заповедника «Усадьба Попова» Запорожской области за 2004–2015 гг. и предложены факторы увеличения его посещаемости путем разработки новых тематических экскурсий в форме квестов и ночных театрализованных представлений, специальных акций для посетителей в нетуристский сезон.

Ключевые слова: музеи, посещаемость, социальные сети, экскурсии, туристы.

ANNOTATION
The annual attendance of the Vasilyevka historical and architectural museum «Manor Popova» of Zaporozhye region was analyzed during 2004–2014 and it was proposed the factors of increase of its attendance by way of creation of new thematic tours in the form of quests and nightly theatrical performances, special events for visitors in not tourist season.

Keywords: museums, attendance, social networks, tours, tourists.

Завантажити статтю (pdf)