Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Божанова В.Ю., Кучер М.М., Лисаченко А.А. Підвищення конкурентоздатності хлібопекарських підприємств

АНОТАЦІЯ
Уточнено понятійний апарат конкурентоздатності підприємства, розмежено близькі за змістом поняття «конкурентоздатність», «конкурентоспроможність», «конкурентостійкість». Конкретизовано методи оцінки її рівня. Досліджено стан підприємств хлібопекарської галузі. Виявлені причини неприбутковості даного сектору економіки та надано рекомендації щодо напрямів зміцнення конкурентних переваг хлібопекарських підприємств у сучасних економічних умовах.

Ключові слова: конкурентоздатність підприємства, конкурентоспроможність, конкурентостійкість, методи оцінки, підприємство хлібопекарської галузі, хлібозавод, шляхи підвищення.

АННОТАЦИЯ
Уточнен понятийный аппарат конкурентоспособности предприятия, разгарничены близкие по содержанию понятия «конкурентоспособность», «возможность конкурировать», «конкурентоустойчивость». Конкретизированы методы оценки ее уровня. Исследовано состояние предприятий хлебопекарной отрасли. Выявлены причины неприбыльности данного сектора экономики и даны рекомендации относительно направлений укрепления конкурентных преимуществ хлебопекарных предприятий в современных экономических условиях.

Ключевые слова: конкурентоспособность предприятия, возможность конкурировать, конкурентоустойчивость, методы оценки, предприятие хлебопекарной отрасли, хлебозавод, пути повышения.

АNNOTATION
Refined conceptual framework of the competitiveness of enterprises, differentiated similar to the concept of "competitiveness", the "opportunity to compete", "competitive stability". Specific valuation techniques of its level. The reasons of unprofitability of this sector and recommendations on ways of strengthening the competitive advantages of the baking enterprises in modern economic conditions.

Keywords: competitiveness of enterprises, the ability to compete, competitive stability, methods of an estimation, the enterprise of baking industry, bakery, ways to improve.

Завантажити статтю (pdf)