Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Бурковська А.В., Галагуз Ю.О. Теоретичні аспекти формування доходів від реалізації продукції рослинництва сільськогосподарських підприємств

АНОТАЦІЯ
У статті розкрито сутність доходів від реалізації продукції та розглянуто їх сучасний стан, а також проаналізовано розмір та структуру грошових надходжень від реалізації товарної продукції на прикладі конкретного сільськогосподарського підприємства Миколаївської області в динаміці. Виділено основні проблеми зростання доходів від реалізації продукції рослинництва та висвітлено теоретичні засади їх можливого вирішення, врахування яких покращить результати діяльності сільськогосподарських підприємств. Висвітлено можливості збільшення доходів, які розкриваються перед товаровиробником на фондовому ринку.

Ключові слова: доходи, реалізація, ціна, інноваційні процеси, товарна біржа.

АННОТАЦИЯ
В статье раскрыта сущность доходов от реализации продукции и рассмотрено их современное состояние, а также проанализированы размер и структура денежных поступлений от реализации товарной продукции на примере конкретного сельскохозяйственного предприятия Николаевской области в динамике. Выделены основные проблемы роста доходов от реализации продукции растениеводства и отражены теоретические принципы их возможного решения, учет которых улучшит результаты деятельности сельскохозяйственных предприятий. Отражены возможности увеличения доходов, которые раскрываются перед товаропроизводителем на фондовом рынке.

Ключевые слова: доходы, реализация, цена, инновационные процессы, товарная биржа.

АNNOTATION
In this article the essence of the income from product sales is opened and their current state is considered, and also the size and structure of monetary receipts from realization of products on the example of the concrete agricultural enterprise of the Mykolaiv region in dynamics is analysed. The main problems of growth of the income from sales of products of plant growing are allocated and the theoretical principles of their possible decision which taking into account will improve results of activity of the agricultural enterprises are reflected. Possibilities of increase in the income which reveal before a producer in stock market are shown.

Keywords: income, realization, price, innovative processes, commodity exchange.

Завантажити статтю (pdf)