Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Боєнко І.А., Мельник І.О. Організація та ефективний розвиток виробництва органічної продукції тваринництва в умовах євроінтеграції

АНОТАЦІЯ
Стаття присвячена аналізу стану та організації органічного виробництва в світі, його розвитку в Україні, економічних, екологічних та соціальних переваг органічного сільського господарства. Визначено основні проблеми, що перешкоджають розвитку органічної продукції тваринництва в Україні. На основі аналізу стану, тенденцій розвитку органічного сільського господарства визначено перспективи розвитку цього ринку.

Ключові слова: органічне сільське господарство, органічна продукція тваринництва, органічне виробництво, переваги органічних продуктів, розвиток органічного ринку, експорт, навколишнє середовище.

АННОТАЦИЯ
Статья посвящена анализу состояния и организации органического производства в мире, его развития в Украине, экономических, экологических и социальных преимуществ органического сельского хозяйства. Определены основные проблемы, препятствующие развитию органической продукции животноводства в Украине. На основе анализа состояния, тенденций развития органического сельского хозяйства определены перспективы развития этого рынка.

Ключевые слова: органическое сельское хозяйство, органическая продукция животноводства, органическое производство, преимущества органических продуктов, развитие органического рынка, экспорт, окружающая среда.

АNNOTATION
The paper analyzes the status and organization of organic production in the world, its development in Ukraine; economic, environmental and social benefits of organic agriculture. The main problems that hinder the development of organic livestock production in Ukraine. Based on analysis of the status and trends of organic agriculture by prospects of this market.

Keywords: organic agriculture, organic livestock production, organic production, benefits of organic products, organic market development, export, environment.

Завантажити статтю (pdf)