Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Чукурна О.П., Зинченко А. Організаційно-економічний механізм маркетингового розвитку промислових підприємств в умовах глобалізації

АНОТАЦІЯ
У статті обґрунтовано забезпечення організаційно-економічного механізму маркетингового розвитку. Запропоновано трактування поняття «маркетинговий розвиток». Розроблено організаційно-економічний механізм маркетингового розвитку та визначено фінансову стійкість підприємства як базову умову для його подальшого розвитку в умовах глобалізації. Розроблено класифікацію маркетингових стратегій розвитку залежно від фінансової стійкості промислових підприємств.

Ключові слова: маркетинговий розвиток, організаційно-економічний механізм, глобалізація, маркетингові стратегії, механізм розвитку.

АННОТАЦИЯ
В статье обосновано обеспечение организационно-экономического механизма маркетингового развития. Предложено определение понятия «маркетинговое развитие». Разработан организационно-экономический механизм маркетингового развития и определена финансовая устойчивость предприятия как базовое условие для его дальнейшего развития в условиях глобализации. Разработана классификация маркетинговых стратегий развития в зависимости от финансовой устойчивости промышленных предприятий.

Ключевые слова: маркетинговый развитие, организационно-экономический механизм, глобализация, маркетинговые стратегии, механизм развития.

ANNOTATION
The article substantiates the provision of organizational and economic mechanism of marketing development. Proposed definition of «marketing development». The organizational-economic mechanism of marketing development and financial sustainability of the enterprise is defined as a basic condition for its further development in the context of globalization. The classification of the development of marketing strategies, depending on the financial stability of the industrial enterprises.

Keywords: marketing development, organizational and economic mechanism, globalization, marketing strategy, development mechanism.

Завантажити статтю (pdf)