Пошук
Тарасевич А.П. Дослідження сучасного стану та динаміки вітчизняного кондитерського ринку
АНОТАЦІЯ
У статті розглядаються особливості, стан, структура та тенденції розвитку суб’єктів на ринку кондитерських виробів в умовах сучасної економіки. Проаналізовано сезонність у кондитерській галузі України та обсяг виробництва основних категорій кондитерських виробів у 2011–2014 рр. Проведено аналіз динаміки виробництва окремих видів промислової продукції за переліком продукції ЄС для статистики виробництва за 2011–2014 рр. Зроблено висновки з приводу смаків споживачів щодо марок кондитерських виробів. Окреслено основні проблеми розвитку вітчизняного кондитерського ринку.
Ключові слова: вітчизняний ринок кондитерської продукції, кондитерські підприємства, смаки споживачів, динаміка виробництва кондитерських виробів, частки ринку вітчизняних виробників.
АННОТАЦИЯ
В статье рассматриваются особенности, состояние, структура и тенденции развития субъектов на рынке кондитерских изделий в условиях современной экономики. Проанализированы сезонность в кондитерской отрасли Украины и объем производства основных категорий кондитерских изделий в 2011–2014 гг. Проведен анализ динамики производства отдельных видов промышленной продукции по перечню продукции ЕС для статистики производства за 2011–2014 гг. Сделаны выводы относительно вкусов потребителей отдельных марок кондитерских изделий. Определены основные проблемы развития отечественного кондитерского рынка.
Ключевые слова: отечественный рынок кондитерской продукции, кондитерские предприятия, вкусы потребителей, динамика производства кондитерских изделий, доли рынка отечественных производителей.
ANNOTATION
The peculiarities, condition, structure and trends of enterprises’ development in confectionery products’ market in condition of modern economy are considered in article.Seasonality and volume of main categories of confectionery products in Ukrainian confectionery industry in 2011–2014 years are analised. There are also explored the dynamics of certain types of industrial products’ production in 2011–2014. Conclusions regarding the consumer tastes of individual brands of confectionery are done. The main problems of blighty confectionery market’s development are determined.
Keywords: blighty market of confectionery products, confectionery companies, consumer tastes, dynamics of confectionery production, market share of domestic producers.