Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

Равікович І.Є. Ефективність впровадження заходів інтернет-маркетингу на машинобудівному підприємстві

АНОТАЦІЯ
У статті обґрунтовано доцільність визначення ефективності впровадження заходів Інтернет-маркетингу на машинобудівному підприємстві. Окреслено основні напрямки, процедуру та результати оцінювання ефективності застосування інструментів та методів Інтернет-маркетингу. Запропоновано власні показники оцінювання ефективності впровадження заходів Інтернет-маркетингу на машинобудівному підприємстві.

Ключові слова: ефективність, Інтернет-маркетинг, захід, машинобудівне підприємство, впровадження.

АННОТАЦИЯ
В статье обоснована целесообразность определения эффективности внедрения мероприятий Интернет-маркетинга на машиностроительном предприятии. Обозначены основные направления, процедуры и результаты оценки эффективности применения инструментов и методов Интернет-маркетинга. Предложены собственные показатели оценки эффективности внедрения мероприятий Интернет-маркетинга на машиностроительном предприятии.

Ключевые слова: эффективность, Интернет-маркетинг, мероприятие, машиностроительное предприятие, внедрение.

АNNOTATION
Grounded the expediency of the effectiveness determining of Internet marketing implementation at the machine-building enterprise. Outlined the basic directions, procedure and the results of the effectiveness evaluation of internet-marketing tools and methods using. Proposed own indicators of the effectiveness evaluation of Internet marketing measures implementation at machine-building enterprise.

Keywords: efficiency, Internet marketing, measure, machine-building enterprise, implementation.

Завантажити статтю (pdf)