Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Поклонська Л. С. Інструменти рекламної стратегії промислових підприємств

АНОТАЦІЯ
У статті розкрито особливості формування рекламної стратегії, визначено основні інструменти реклами, за допомогою яких споживач дізнається про продукцію виробничо-технічного призначення, та визначено доцільність їх використання на промислових підприємствах. Інструменти рекламної стратегії розділені на традиційні та сучасні. Виділено основні принципи, які варто використовувати у процесі формування рекламної стратегії промислового підприємства.

Ключові слова: рекламна стратегія, реклама, інструменти, промислове підприємство, продукція виробничо-технічного призначення.

АННОТАЦИЯ
В статье раскрыты особенности формирования рекламной стратегии, определены основные инструменты рекламы, с помощью которых потребитель узнает о продукции производственно-технического назначения, и определена целесообразность их использования на промышленных предприятиях. Инструменты рекламной стратегии разделены на традиционные и современные. Выделены основные принципы, которые следует использовать в процессе формирования рекламной стратегии промышленного предприятия.

Ключевые слова: рекламная стратегия, реклама, инструменты, промышленное предприятие, продукция производственно-технического назначения.

ANNOTATION
The article reveals the peculiarities of forming an advertising strategy, defines the main advertising tools by which means the consumer finds out about products for industrial and technical purposes, and highlights how they are used at industrial enterprises, dividing them into the traditional and new tools of advertising strategy. The basic principles are distinguished that should be used in the process of building an advertising strategy of industrial enterprises. The main features of consumers of products for industrial and technical purposes have been distinguished, the main differences of consumers of products for industrial and technical purposes have been identified.

Keywords: advertising strategy, advertising tools, industrial plant, products for industrial purposes.

Завантажити статтю (pdf)