Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Мішустіна Т.С. Особливості маркетингової стратегії просування сервісу стартапу на ринок

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто теоретико-методологічні основи вибору стратегії просування нового сервісу підприємства AllUnite на міжнародний ринок, розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової цінової політики та розподілу товарів підприємства. Визначено особливості стратегії просування сервісу стартапу з застосуванням сучасних комунікаційних каналів, зокрема, мережі Інтернет та мобільних додатків. Проведено аналіз стартапу за допомогою матриці BCG, а також уточнено місію та маркетингові цілі, окреслено основні етапи для підприємства AllUnite на шляху вироблення маркетингової стратегії просування сервісу на міжнародний ринок, а також спрогнозовано ефект від її впровадження.

Ключові слова: маркетингова стратегія просування нового продукту, стратегія диференціації, матриця BCG, маркетингові цілі, стартап.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены теоретико-методологические основы выбора стратегии продвижения нового сервиса предприятия AllUnite на международный рынок, разработаны рекомендации по совершенствованию маркетинговой ценовой политики и распределения товаров предприятия. Определены особенности стратегии продвижения сервиса стартапа с применением современных коммуникационных каналов, в частности, сети Интернет и мобильных приложений. Проведен анализ стартапа с помощью матрицы BCG, а также уточнены миссия и маркетинговые цели, обозначены основные этапы для предприятия AllUnite на пути выработки маркетинговой стратегии продвижения сервиса на международный рынок, а также спрогнозирован эффект от ее внедрения.

Ключевые слова: маркетинговая стратегия продвижения нового продукта, стратегия дифференциации, матрица BCG, маркетинговые цели, стартап.

АNNOTATION
The paper considers theoretical and methodological foundations of choice strategy to promote the new service company AllUnite to international market, developed recommendations to improve marketing pricing and distribution of Goods Company. The features of the strategy to promote service startup using modern communication channels, including the Internet and mobile applications. The article analyzes startup using matrix BCG, and clarified the mission and marketing goals outlined the main steps for the company «AllUnite» towards making marketing strategy to promote services to the international market and predicted effects of its introduction.

Keywords: new product promotion strategy, differentiation strategy, matrix BCG, marketing purposes, startup.

Завантажити статтю (pdf)