Пошук
Леміш К.М., Осіння О.С. Маркетинг як інструмент підвищення конкурентосроможності санаторно-курортних підприємств
АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто підходи до визначення конкурентоспроможності підприємства. Визначено особливості конкурентоспроможності санаторно-курортного підприємства. Досліджено елементи системи управління конкурентоспроможністю підприємства. Окреслено ключові напрями необхідних змін в системі управління конкурентоспроможності за рахунок маркетингової діяльності на підприємстві.
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства, маркетинг, санаторно-курортне підприємство, елементи системи маркетингу.
АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены подходы к определению конкурентоспособности предприятия. Определены особенности конкурентоспособности санаторно-курортного предприятия. Исследованы элементы системы управления конкурентоспособностью предприятия. Определены ключевые направления необходимых изменений в системе управления конкурентоспособности за счет маркетинговой деятельности на предприятии.
Ключевые слова: конкурентоспособность предприятия, маркетинг, санаторно-курортное предприятие, элементы системы маркетинга.
АNNOTATION
The approaches to the definition of competitiveness. The features of the competitiveness of spa businesses. We studied the control elements of competitiveness of the enterprise. Identified key areas of necessary changes in the management of competitiveness through marketing activities in the enterprise.
Keywords: the competitiveness of enterprises, marketing, spa service, elements of marketing.