Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Кравчина В.О., Баришевська І.В. Методика аналізу ціноутворення на вітчизняних підприємствах

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто методичні підходи щодо аналізу факторів ціноутворення на вітчизняних підприємствах. Визначено етапи аналізу політики ціноутворення. Обґрунтовано прийоми удосконалення оцінки ціноутворення на підприємствах.

Ключові слова: ціна, ціноутворення, аналіз, оцінка, фактори, принципи ціноутворення, підприємства.

АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены методические подходы к анализу факторов ценообразования на отечественных предприятиях. Определены этапы анализа политики ценообразования. Обоснованы приемы совершенствования оценки ценообразования на предприятиях.

Ключевые слова: цена, ценообразование, анализ, оценка, факторы, принципы ценообразования, предприятия.

ANNOTATION
The article considers methodological approaches to the analysis of pricing factors on domestic enterprises. Defined stages of analysis of pricing policies. Improving assessment techniques grounded pricing for enterprises.

Keywords: cost, pricing, analysis, evaluation, factors, principles of pricing the company.

Завантажити статтю (pdf)