Пошук
Ковінько О.М., Мала А.Л. Особливості застосування ребрендингу у маркетингових стратегіях вітчизняних підприємств
АНОТАЦІЯ
У статті досліджено ступінь вивченості ребрендингу в науковій літературі, проаналізовано його місце в маркетинговій стратегії вітчизняного підприємства. Ребрендинг розглядається як ефективний інструмент підвищення лояльності споживачів, розширення цільової аудиторії, отримання конкурентних переваг і як засіб утримання та посилення позицій підприємства на ринку. Визначено етапи проведення ребрендингу та напрями його здійснення. Проаналізовано існуючі типи ребрендингу в залежності від глибини запланованих змін. Визначено відмінні особливості здійснення ребрендингу на вітчизняних підприємствах, розуміння яких є однією з необхідних умов стійкого і довгострокового існування компанії на ринку.
Ключові слова: бренд, ребрендинг, позиціонування, репозиціонування, ренеймінг, рестайлінг.
АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрена степень изученности ребрендинга в научной литературе, проанализировано его место в маркетинговой стратегии отечественного предприятия. Ребрендинг рассматривается как эффективный инструмент повышения лояльности потребителей, расширения целевой аудитории, получения конкурентных преимуществ и как средство удержания и усиления позиций предприятия на рынке. Определены этапы проведения ребрендинга и направления его осуществления. Проанализированы существующие типы ребрендинга в зависимости от глубины запланированных изменений. Определены отличительные особенности осуществления ребрендинга на отечественных предприятиях, понимание которых является одним из необходимых условий устойчивого и долгосрочного существования компании на рынке.
Ключевые слова: бренд, ребрендинг, позиционирование, репозиционирование, ренейминг, рестайлинг.
АNNOTATION
Degree of knowledge and researchers in the scientific literature about trademark rebranding is investigated in the article. The place of rebranding in a marketing strategy is analysed. Rebranding is considered as an effective tool of increasing customer loyalty, extension of the target audience, receiving competitive advantages, and as a tool of retaining and strengthening of the company position on the market. Stages of rebranding were identified, as well as the directions for its implementation. Types of rebranding, depending on the depth of the planned changes is analyzed. Rebranding features in domestic enterprises are defined, which understanding is one of the necessary condition for a long-term success of a company on the market.
Keywords: brand differentiation, rebranding, positioning, repositioning, renaming, restyling.