Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Лесік І.М. Формування конкурентних переваг на ринку продукції овочівництва

АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто передумови формування конкурентних переваг на ринку продукції овочівництва. Визначено потенційні можливості та обґрунтовано напрями їх реалізації, спрямовані на підвищення рівня конкурентоспроможності галузі овочівництва на внутрішньому та зовнішньому ринку.

Ключові слова: конкурентна перевага, потенціал, ринок, технологічна готовність, глобалізація

АНОТАЦИЯ
В статье рассмотрены предпосылки формирования конкурентных преимуществ на рынке продукции овощеводства. Определены потенциальные возможности и обоснованы направления их реализации, направленные на повышение уровня конкурентоспособности отрасли овощеводства на внутреннем и внешнем рынке.

Ключевые слова: конкурентное преимущество, потенциал, рынок, технологическая готовность, глобализация

ANNOTATION
The article describes the prerequisites for the formation of competitive advantages in the market of vegetable growing products. The potential opportunities and the ways of their implementation which are aimed at improving the competitiveness of the vegetable production sector on the domestic and foreign markets are defined.

Keywords: competitive advantage, potential, market, technological readiness, globalization.

Завантажити статтю (pdf)