Архів номерів

2017 15 16 17 18    
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

logo-1 

Загорянська О.Л., Карлик Ю.Ю., Карпова В.С. Управління конкурентоспроможністю промислових підприємств в умовах сучасної економічної нестабільності

АНОТАЦІЯ
У статті досліджено рівень конкурентоспроможності машинобудівних підприємств за допомогою методики, що базується на теорії ефективної конкуренції, визначено фактори впливу на конкурентоспроможність підприємств машинобудівної та інших галузей, здійснено прогноз показника ККП та багатофакторний регресійний аналіз ПАТ «Кредмаш» за допомогою моделювання показника ККП, а також запропоновано шляхи покращання механізму управління конкурентоспроможністю продукції.

Ключові слова: конкурентне середовище, ПАТ «Кредмаш», теорія ефективної конкуренції, комплексний показник конкурентоспроможності (ККП), багатофакторний регресійний аналіз, кореляційна модель.

АННОТАЦИЯ
В статье исследован уровень конкурентоспособности машиностроительных предприятий с помощью методики, базирующейся на теории эффективной конкуренции, определены факторы влияния на конкурентоспособность предприятий машиностроительной и других отраслей, осуществлены прогноз показателя ККП и многофакторный регрессионный анализ ПАО «Кредмаш» с помощью моделирования показателя ККП, а также предложены пути улучшения механизма управления конкурентоспособностью продукции.

Ключевые слова: конкурентная среда, ПАО «Кредмаш», теория эффективной конкуренции, комплексный показатель конкурентоспособности (ККП), многофакторный регрессионный анализ, корреляционная модель.

АNNOTATION
This article investigated the level of competitiveness of machine–building enterprises with the help of techniques based on the theory of effective competition, the factors of influence on competitiveness of enterprises of machine–building and other sectors, implemented the forecast of CCP and multivariate regression analysis of PJSC «Kredmash» modeling of indicator CCP, as well as the ways of improvement of mechanism of management the competitiveness of products.

Keywords: competitive environment, PJSC «Kredmash», the theory of effective competition, the complex index of competitiveness (PAC), multivariate regression analysis, correlation model.

Завантажити статтю (pdf)