Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Скарга О.О. Сучасні тенденції регіоналізації діяльності туристичних ТНК

АНОТАЦІЯ
У статті виявлено тенденції сучасного стану світового туристичного ринку. Розкрито регіональні аспекти розвитку туризму в світі. Проаналізовано особливості регіоналізації діяльності туристичних ТНК на прикладі готельних мереж. За результатами дослідження визначено перспективні напрями географічної експансії з урахуванням сучасних тенденцій регіоналізації світового туристичного ринку.

Ключові слова: регіоналізація, туристичний ринок, туристичні ТНК, готельні мережі, географічна експансія, світовий ринок послуг.

АННОТАЦИЯ
В статье выявлены тенденции современного состояния мирового туристического рынка. Раскрыты региональные аспекты развития туризма в мире. Проанализированы особенности регионализации деятельности туристических ТНК на примере гостиничных сетей. По результатам исследования определены перспективные направления географической экспансии с учетом современных тенденций регионализации мирового туристического рынка.

Ключевые слова: регионализация, туристический рынок, туристические ТНК, гостиничные сети, географическая экспансия, мировой рынок услуг.

АNNOTATION
The present article describes the tendencies in current state of the global tourism market as well as reveals regional aspects of tourism development in the world. The author also analyzes the features of regionalization of tourist TNCs’ activities using the example of hotel chains. The study allows determining the promising directions for geographic expansion in terms of the modern tendencies towards the regionalization of global service markets.

Keywords: regionalization, tourism market, tourist TNCs, hotel chains, geographic expansion, global service market.

Завантажити статтю (pdf)