Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Гордєєва Т.Ф. Трансформація технологій міжнародного маркетингу за сучасних трендів глобальних ринків

АНОТАЦІЯ
Статтю присвячено виявленню та систематизації ключових трендів сучасного міжнародного маркетингового середовища, їх впливу на технології й інструменти міжнародного маркетингу. Констатовано формування нових підходів до розробки стратегій міжнародної маркетингової діяльності, зокрема: глобального, інноваційного, екологічного, соціально-відповідального, Інтернет-маркетингу тощо.

Ключові слова: глобалізація попиту, глобальний ринок, гіперконкуренція, стандартизація елементів міжнародного маркетингу, інформатизація, індивідуалізація задоволення попиту.

АННОТАЦИЯ
Статья посвящена выявлению и систематизации ключевых трендов современной международной маркетинговой среды и их влияния на технологии и инструменты международного маркетинга. Констатировано формирование новых подходов к разработке стратегий международной маркетинговой деятельности, а именно: глобального, инновационного, экологического, социально-ответственного, Интернет-маркетинга и т. п.

Ключевые слова: глобализация спроса, глобальный рынок, гиперконкуренция, стандартизация элементов международного маркетинга, информатизация, индивидуализация удовлетворения спроса.

ANNOTATION
This issue is dedicated to a key trends of international marketing environment detection and systematization, their affection on international marketing technologies and instruments. It was stated that a number of new approaches were formed to a strategy of international marketing activity creation, particularly: global, innovative, ecologic, socially responsible, Internet marketing etc.

Keywords: demand globalization, global market, hypercompetition, international marketing elements standardization, informatization, individualization of demand satisfaction.

Завантажити статтю (pdf)