Пошук
Шалева О.І. Організація і розвиток мобільної комерції в умовах становлення глобального інформаційного простору
АНОТАЦІЯ
У статті досліджено сучасні засоби та тенденції розвитку мобільного зв’язку як організаційної та технологічної основи розвитку мобільної комерції. Проведено аналіз стану, факторів і перспектив розвитку сфери мобільної комерції в Україні та світі. Визначено особливості формування попиту споживачів на товари і послуги на мобільному сегменті ринку. Охарактеризовано специфіку мобільних платежів та зазначено засоби забезпечення їх безпеки.
Ключові слова: мобільний зв'язок, мобільна комерція, мобільний пристрій, смартфон, планшет, мобільний додаток, мобільні платежі.
АННОТАЦИЯ
В статье исследованы современные средства и тенденции развития мобильной связи как организационной и технологической основы развития мобильной коммерции. Проведен анализ состояния, факторов и перспектив развития сферы мобильной коммерции в Украине и в мире. Определены особенности формирования спроса потребителей на товары и услуги на мобильном сегменте рынка. Охарактеризована специфика мобильных платежей и указаны средства обеспечения их безопасности.
Ключевые слова: мобильная связь, мобильная коммерция, мобильное устройство, смартфон, планшет, мобильное приложение, мобильные платежи.
ANNOTATION
Modern facilities and trends of mobile communication as organizational and technological basis of mobile commerce's development are investigated in the article. The analysis of the state, factors and prospects of mobile commerce's development in Ukraine and world is maked. The features of consumers demand's forming on goods and sevices mobilemarket segment are determined. The specific of mobile payments isdescribed and the backer-ups of their safety are marked.
Keywords: mobile communication, m-commerce, device, smartphone, tablet-PC, mobile addition, mobile payments.