Архів номерів

2018 21 22 23      
2017 15 16 17 18 19 20
2016 9 10 11 12 13 14
2015 3 4 5 6 7 8
2014 1 2        

Пошук

 

банер 1

 

unnamed

 

images

 

banner c111

 

Романів Р.В. Оцінка компонентів бізнесу: бухгалтерський підхід

АНОТАЦІЯ
Стаття присвячена обліку та оцінці нематеріальних активів підприємства, зокрема бренду та торгової марки; проведено огляд вітчизняної та зарубіжної нормативної бази щодо обліку даних видів активів; дано критичну характеристику підходів до оцінювання бренду та торгової марки; наведено приклади практичної реалізації найбільш оптимальних підходів оцінювання.

Ключові слова: нематеріальні активи, бренд, торгова марка, економічна оцінка, бухгалтерська звітність.

АННОТАЦИЯ
Статья посвящена учёту и оценке нематериальных активов предприятий, в частности бренда и торговой марки; исследована отечественная и зарубежная нормативные базы на предмет учёта данных видов активов; дана критическая характеристика подходов относительно оценивания бренда и торговой марки; приведены примеры практической реализации наиболее оптимальных подходов оценивания.

Ключевые слова: нематериальные активы, бренд, торговая марка, экономическая оценка, бухгалтерская отчётность.

ANNOTATION
The article is sanctified to the account and estimation of intangible assets of enterprise, in particular, brand and trade mark; the review of home and foreign normative base is conducted in relation to the account of these types of assets; critical description of going is given near the evaluation of brand and trade mark; examples of practical realization of the most optimal approaches of evaluation are made.

Keywords: intangible assets, brand, trade mark, economic evaluation, accounting control.

Завантажити статтю (pdf)