Пошук
Гончаренко О.М. Обліково-аналітичне забезпечення управління вартістю підприємства
АНОТАЦІЯ
У статті проаналізовано різні підходи до розкриття сутності поняття «управління вартістю підприємства» і надано власне визначення. Визначені завдання управління вартістю як базового методу забезпечення стратегічної конкурентоспроможності бізнесу. Розроблено обліково-аналітичне забезпечення управління вартістю підприємства з метою задоволення потреб різних груп користувачів інформації. Запропоновано етапи впровадження системи управління вартістю на підприємстві.
Ключові слова: управління, вартість підприємства, ціна, користувачі інформації, інвестори.
АННОТАЦИЯ
В статье проанализированы разные подходы к раскрытию сущности понятия «управления стоимостью предприятия» и предоставлено собственное определение. Определены задания управления стоимостью как базового метода обеспечения стратегической конкурентоспособности бизнеса. Разработано учетно-аналитическое обеспечение управления стоимостью предприятия с целью удовлетворения потребностей разных групп пользователей информации. Предложены этапы внедрения системы управления стоимостью на предприятии.
Ключевые слова: управление, стоимость предприятия, цена, пользователи информации, инвесторы.
ANNOTATION
In the article the different going is analysed near opening of essence of concept «management the cost of enterprise» and own determination is given. The tasks of management a cost are certain, as a base method of providing of strategic competitiveness of business. The registration-analytical providing of management is developed the cost of enterprise with the purpose of satisfaction of necessities of different groups of users of information. The stages of introduction of control the system by a cost are offered on an enterprise.
Keywords: management, cost of enterprise, price, users of information, investors.