Пошук
Угнівенко Р.Р. Продуктова та географічна сегментація ринку банківських продуктів і послуг в Україні
АНОТАЦІЯ
У статті розглянуто продуктову та географічну сегментації ринку банківських продуктів і послуг. Здійснено оцінку продуктової та географічної сегментацій цього ринку за останні роки, зокрема проаналізовано кількість банків України, мережу їх відділень та банкоматів у розрізі регіонів, що дає можливість окреслити сучасний стан ринку банківських продуктів і послуг.
Ключові слова: продуктова сегментація, галузева сегментація, кредитні та депозитні послуги, послуги розрахунково-касового обслуговування, інвестиційні послуги, банкоматна мережа, платіжний термінал.
АННОТАЦИЯ
В статье рассмотрены продуктовая и географическая сегментации рынка банковских продуктов и услуг. Осуществлена оценка продуктовой и географической сегментаций данного рынка за последние годы, в частности проанализированы количество банков Украины, сеть их отделений и банкоматов в разрезе регионов, что позволяет выделить современное состояние рынка банковских продуктов и услуг.
Ключевые слова: продуктовая сегментация, отраслевая сегментация, кредитные и депозитные услуги, услуги расчетно-кассового обслуживания, инвестиционные услуги, банкоматная сеть, платежный терминал.
ANNOTATION
The article describes the product and geographical segmentation of the market of banking products and services. The estimation of the product and the geographical segmentation of the market in recent years, in particular analyzed the number of banks in Ukraine, their network of offices and ATMs by region, allows you to select the current state of the market for banking products and services.
Keywords: product segmentation, industry segmentation, credit and deposit services, cash management services, investment services, ATM network, payment terminal.